donderdag 27 mei 2010

avondvierdaagse donderdag 7 juni 2012

hieronder de straten waar gewandeld wordt door de 10 km, donderdag 7 juni:
Piet Heinlaan - Karel Doormanlaan - Tromplaan - Witte de Withstraat - Bovenburen -
Kloostergang - Allee - Abdij - Kloosterlaan - Jachtlaan - Vossenkamp - Elandhof -Jachtlaan - Reelaan - Eekhoornhof - Beverhof - Wezellaan - Hoorntjesweg - Fietspad langs dijk - park - Bovenburen - Witte de Withstraat - Tromplaan

en hier lopen 5 km wandelaars:
van Kinsbergenlaan - Evertsenstraat - M.A.de Ruyterlaan - Zeeheldenstraat - van Speykstraat - Parklaan - Schönfeldsingel - Hommesplein - Vincent van Goghlaan - Rembrandtlaan - Renselkade - Hellingbaan - Transportbaan - Papierbaan - Beertsterweg - park - Hoorntjesweg - Wezellaan - Beverhof - Wezellaan - Vossenkamp - Jachtlaan - Elandhof - Bovenburen - Tromplaan
klik hier voor de routes van de andere dagen...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartstikke mooi, de routes!!! Ontzettend handig. Helemaal omdat de wandelvereniging niets op een website plaatst. En dat in een digitaal tijdperk

Anoniem zei

Ik vind dat deze route een beetje op de route van maandag lijkt...

team dierverzorging zei

even voor de duidelijkheid: wij publiceren de routes op internet.
Maar we bedenken ze niet hoor...

wilma zei

ik vind het super dat ik dit jaar de routes bij jullie kon vinden!!!!mijn complimenten!!!

Zomer zei

Leuk dat jullie een eigen site hebben. ik zie het nu voor het eerst omdat ik op zoek was naar de routes van de 4 daagse.
We zien jullie vaak druk in de weer met van alles in en om het park prachtig om te zien en ga zo door!!!

Bewoner Parklaan Winschoten

Anoniem zei

SUPER HANDIG DAT JE HIER DE ROUTES KAN VINDEN!!!!